با حضور استاندار هرمزگان؛ فعاليت ميز خدمت در ادارات استان هرمزگان همزمان با سراسر كشور آغاز شد
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه استان هرمزگان استاندار هرمزگان در بازديد ازفعاليت هاي ميز خدمت در تعدادي از دستگاه اجرايي استان هرمزگان، عنوان كرد:
از امروز تمام دستگاههاي اجرايي استان موظفند از طريق ميز خدمت كه در طبقه اول يا در دسترسترين مكان قرار دارد ارباب رجوع را پذيرش ميكنند.

فريدون همتي افزود: تا كنون در ۸۷ دستگاه اجرايي ميز خدمت راه اندازي شده است
استاندار هرمزگان همچنين در دومين جلسه شوراي راهبري توسعه مديريت استان با اشاره به نظارت هر چه بيشتر مردم بر ميز خدمت افزود: صندوقهاي انتقادات و پيشنهادات براي ارتباط مستقيم مردم با استاندار در محل ميز خدمت دستگاههاي اجرايي استان جانمايي شده است.
همتي گفت: صدا و سيماي مركز خليج فارس و رسانههاي ديداري و شنيداري استان هم براي بهبود و ارتقاي كيفيت ميز خدمت در كنار دستگاههاي اجرايي استان باشند.

صالح دريانورد افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغي رئيس جمهور به دستگاههاي اجرايي ميز خدمت با هدف سهولت كار و كرامت ارباب رجوع، تضمين و تقويت سلامت اداري ايجاد ميشود.
وي گفت:ميز خدمت در دسترسترين مكان در دستگاههاي اجرايي درخواستهاي شهروندان را تحويل ميگيرد و پس از طي فرايند اداري و استعلام بين دستگاهي نتيجه را در كوتاهترين زمان ممكن به ارباب رجوع ارائه ميدهد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان افزود: در ميز خدمت فقط خدماتي كه مربوط به ارباب رجوع ارئه ميشود و خدمات نظارتي، سياست گذاري و خدمات متقابل دستگاههاي اجرايي به يكديگر ارائه نميشود.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان گفت:ميز خدمت حضوري از ابتداي تيرماه امسال در دستگاههاي اجرايي استان مستقر ميشود . استانداري هرمزگان و سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برنحوه استقرار ميز خدمت و چگونگي ارائه خدمات به ارباب رجوع نظارت ميكنند.