صالح دريانورد افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغي رئيس جمهور به دستگاههاي اجرايي ميز خدمت با هدف سهولت كار و كرامت ارباب رجوع، تضمين و تقويت سلامت اداري ايجاد ميشود.
وي گفت:ميز خدمت در دسترسترين مكان در دستگاههاي اجرايي درخواستهاي شهروندان را تحويل ميگيرد و پس از طي فرايند اداري و استعلام بين دستگاهي نتيجه را در كوتاهترين زمان ممكن به ارباب رجوع ارائه ميدهد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان افزود: در ميز خدمت فقط خدماتي كه مربوط به ارباب رجوع ارئه ميشود و خدمات نظارتي، سياست گذاري و خدمات متقابل دستگاههاي اجرايي به يكديگر ارائه نميشود.
صالح دريانورد گفت:به منظور آشنايي و توجيه مديران و كارشناسان دستگاههاي اجرايي، مدير ميز خدمت سازمان اداري و استخدامي كشور ، دوره ي آموزشي نحوه استقرار ميز خدمت در دستگاههاي اجرايي را در مركز آموزش و پژوهش هاي توسعه و آينده نگري استان آموزش داد.
وي گفت: ۳۰۰ نفر از ۷۰ دستگاه اجرايي استان در دوره توجهي –آموزشي نحوه استقرار ميز خدمت شركت كردند.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي هرمزگان افزود: بر اساس برنامه زمان بندي شده آذرماه امسال امكان ارائه خدمات در دستگاههاي اجرايي استان به صورت الكترونيكي فراهم ميشود.
سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برنحوه استقرار ميز خدمت و چگونگي ارائه خدمات به ارباب رجوع نظارت ميكنند.