صفحه اصلي
نظر سنجي
سوالات متداول(faq)
ارزيابي عملكرد دستگاههاي اجرايي
معاونت آمار و اطلاعات
مديريت نظام فني اجرايي
منابع انساني
آموزش و پژوهش
ارتباط با ما
خط مشي تارنما
دستورالعمل بروز رساني تارنما
بيانيه حريم خصوصي
بيانيه راهبرد مشاركت عمومي
دستورالعمل بارگذاري محتواي وب سايت
پشتيباني از افراد كم توان
ميز خدمت
تكريم ارباب رجوع
خدمات و فرآيندها
سامانه تداركات الكترونيكي دولت
شرح وظايف پستهاي سازماني
ثبت شكايت(سايت دادور)
نظرسنجي الكترونيكي
ميز خدمت الكترونيكي
فرم ارزيابي استقرار ميز خدمت
English Edition
يكشنبه 28 دي 1399
19:02:18
معرفي سازمان
حوزه رياست و روابط عمومي
معاونت آمار و اطلاعات
ورود به صفحه معاونت
گروه آمارهاي ثبتي و پردازش داده ها
گروه طرحهاي آماري و سرشماري
گروه حسابهاي منطقه اي و محاسبات قيمت
گروه نقشه و GIS
معاونت توسعه و سرمايه انساني
ورود به صفحه معاونت
گروه نوسازي اداري و مديريت عملكرد
گروه منابع انساني
معاونت هماهنگي برنامه و بودجه
ورود به صفحه معاونت
گروه توليدي و زيربنايي
گروه علمي و فرهنگي
گروه تلفيق برنامه و بودجه
گروه آمايش و برنامه ريزي توسعه
گروه امور اقتصادي،سرمايه گذاري و برنامه ريزي توسعه
مديريت نظام فني و اجرايي
ورود به صفحه مديريت
گروه امور مشاوران و پيمانكاران
گروه نظارت و ارزيابي طرحها
مديريت آموزش و پژوهش
ورود به صفحه مديريت
گروه آموزش
گروه پژوهش
مديريت اداري، مالي و پشتيباني
دبيرخانه ها
شوراي برنامه ريزي و توسعه استان هرمزگان
شوراي فني استان هرمزگان
اقتصاد مقاومتي استان
شوراي نظارت استان هرمزگان
تعداد بازدید از سایت
662982
تعداد بازدید از صفحه
60835
تعداد بازدید امروز صفحه
273
16 مهر 1395 20:5:35
ضوابط اجرايي قانون بودجه سال ۱۳۹۵ كل كشور
ماده ۱- در اين تصويب نامه اصطلاحات زير در معاني مشروح مربوط به كار مي روند:
الف- قانون: قانون بودجه سال ۱۳۹۵ كل كشور
ب- قانون برنامه: قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران -مصوب ۱۳۸۹-
پ- قانون الحاق (۲) : قانون الحاق برخي مواد به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت (۲) -مصوب ۱۳۹۳-
ت- سازمان: سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور
ماده ۲- دستگاه هاي اجرايي موظفند موافقت نامه هاي هزينه اي، تملك سرمايه اي جديد و مالي خود را تا پايان تيرماه ۱۳۹۵ بر اساس قوانين و مقررات مربوط و دستورالعمل هاي ابلاغي سازمان تنظيم و با سازمان مبادله نمايند.
ماده ۳- در اجراي ماده (۳۵) قانون برنامه و بودجه كشور -مصوب ۱۳۵۱- دستگاه هاي اجرايي ملي و استاني موضوع ماده (۲۲۲) قانون برنامه موظفند عملكرد قوانين بودجه سال هاي ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ كل كشور از جمله عملكرد تبصره ها، منابع و مصارف را مطابق دستورالعملي كه سازمان ابلاغ مي نمايد، به سازمان ارايه نمايند. تخصيص اعتبارات در مقاطع زماني سه ماهه، منوط به ارايه گزارش عملكرد مطابق با دستورالعمل مذكور خواهد بود.
ماده ۴- هزينه هاي مربوط به امور قرآني، پايگاه هاي مقاومت بسيج و فعاليت هاي ديني، فرهنگي و ورزشي و بهبود و ارتقاي دانش و سلامت كاركنان و اجراي آيين نامه ترويج و توسعه فرهنگ نماز موضوع تصويبنامه شماره ۵۱۸۶۷/ت۱۷۳۲۳هـ مورخ ۳۰/۱/۱۳۷۶ و اصلاحات بعدي آن، از محل اعتبارات هزينه اي مصوب تخصيص يافته دستگاه اجرايي به نحوي كه به انجام فعاليت هاي اصلي دستگاه خدشه اي وارد نشود، قابل پرداخت است.
ماده ۵- در سال ۱۳۹۵ بكارگيري افراد جديد به صورت حق التدريس آزاد و يا عناوين مشابه به هر شكل توسط ادارات كل آموزش و پرورش استان ها ممنوع است.
ماده ۶- صندوق بازنشستگي كشوري موظف است نسبت به پرداخت كمك هزينه عائله مندي، اولاد و عيدي براي بازنشستگان دستگاه هاي اجرايي كه هزينه هاي مذكور توسط سازمان از اعتبارات هزينه اي آنها قبلاً كسر گرديده اقدام نمايد. ساير هزينه هاي مربوط به بازنشستگان از قبيل كمك هزينه ازدواج، كمك هزينه فوت، حق بيمه عمر و حوادث توسط دستگاه هاي اجرايي ذي ربط پرداخت مي شود. سهم دستگاه اجرايي براي حق بيمه درمان بازنشستگان كشوري، توسط سازمان بيمه سلامت پرداخت مي شود. سهم بيمه شده بابت حق بيمه درمان پايه ايثارگران بازنشسته صندوق بازنشستگي كشوري توسط دستگاه اجرايي زمان اشتغال آنان پرداخت مي گردد.
ماده ۷- دستگاه هاي اجرايي موظفند با رعايت تكاليف قانوني و قانون، در سقف اعتبارات تخصيص يافته نسبت به انجام هزينه هاي اجتناب ناپذير اقدام و از ايجاد هر گونه تعهد مازاد خودداري نمايند.
ماده ۸- در اجراي ماده (۱۹۰) قانون برنامه، دستگاه هاي اجرايي و مؤسسات و نهادهاي عمومي غيردولتي مجازند يك درصد از اعتبارات مندرج در قانون را بر اساس آيين نامه اجرايي ماده مزبور به منظور استقرار سيستم مديريت سبز و اعمال سياست هاي مصرف بهينه منابع پايه و محيط زيست هزينه نمايند.
تبصره- مصاديق مصرف اعتبارات موضوع اين ماده مطابق تصويبنامه شماره ۱۲۵۱۷۳/ت۵۱۱۲۲هـ مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۳ مي باشد.
ماده ۹- هر گونه بكارگيري نيروي انساني جديد به هر شكل و عنوان در مشاغل و فعاليت هاي دستگاه هاي اجرايي موضوع ماده (۵) قانون مديريت خدمات كشوري (از محل هر گونه اعتبار) صرفاً با مجوز سازمان و با رعايت قوانين و مقررات مربوط از جمله قانون برنامه و قانون مديريت خدمات كشوري امكان پذير است.
ماده ۱۰- پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران موظف است براي ابلاغ و تخصيص رديف هاي (۶۵-۵۳۰۰۰۰)، (۶۶-۵۳۰۰۰۰) و (۶۷-۵۳۰۰۰۰)، اطلاعات مربوط به موضوع ماده (۳۳) قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي -مصوب ۱۳۸۹- را با تأييد خزانه داري كل كشور به تفكيك استان محل وقوع و وصول، در مقاطع سه ماهه به سازمان اعلام نمايد.
ماده ۱۱- پاداش موضوع ماده (۵۰) قانون برنامه براي سال ۱۳۹۵ حداكثر يك ماه حقوق و مزاياي مندرج در احكام كارگزيني در صورت وجود اعتبار در سقف اعتبارات تخصيص يافته دستگاه اجرايي تعيين مي شود. پرداخت يك ماه پاداش مذكور به اعضاي هيئت مديره/ هيئت عامل و كاركنان شركت هاي دولتي (اعم از شركت هاي مستلزم ذكر و تصريح نام)، بانك ها و بيمه هاي دولتي پس از تصويب مجامع يا شوراهاي عالي آنها مجاز است.
ماده ۱۲- كمكهاي رفاهي مستقيم و غيرمستقيم در سقف پرداختي هاي خزانه و مطابق با مفاد موافقتنامه متبادله قابل پرداخت ميباشد.
تبصره ۱- هزينه غذاي ايام تعطيل و نوبت كاري شب كاركنان مشمول در دستگاههاي اجرايي اعم از رسمي، پيماني و قراردادي با تأييد بالاترين مقام دستگاه اجرايي يا مقام مجاز از طرف وي به عنوان هزينههاي اداري قابل پرداخت است.
تبصره ۲- كمك هزينه غذاي روزانه حداكثر پنجاه و هشت هزار (۵۸.۰۰۰) ريال، اياب و ذهاب كارمنداني كه از سرويس سازماني استفاده نمينمايند در تهران ماهانه حداكثر يك ميليون و دويست هزار (۱.۲۰۰.۰۰۰) ريال و در شهرهاي داراي پانصد هزار نفر جمعيت و بالاتر ماهانه حداكثر هشتصد هزار (۸۰۰.۰۰۰) ريال، مهدكودك براي زنان كارمند به ازاي هر فرزند زير شش سال، ماهانه حداكثر هشتصد و نهصد و پنجاه هزار (۹۵۰.۰۰۰) ريال قابل پرداخت است.
تبصره ۳- دستگاه هاي اجرايي مستقر در كلان شهرها مجازند هزينه اياب و ذهاب كاركنان خود را به شكل نقدي پرداخت نموده و يا براي بهره برداري از سرويس كاركنان نسبت به عقد قرارداد با شركت هاي حمل و نقل شهري غيردولتي اقدام كنند. سقف قرارداد مربوط بايد حداكثر معادل هزينه اياب و ذهاب پرداختي به كاركنان در سال ۱۳۹۴ باشد.
ماده ۱۳- فوقالعاده مأموريت روزانه داخل كشور به كارمندان دستگاههاي اجرايي مشمول اين تصويبنامه كه به عنوان مأمور براي انجام وظيفه موقت به خارج از حوزه شهرستان محل خدمت خود اعزام ميشوند و ناچار به توقف شبانه هستند، تا ميزان حداقل حقوق و مزايا در مورد مشمولين هريك از بندهاي اين تصويبنامه به مأخذ يك بيستم و نسبت به مازاد به مأخذ يك پنجاهم در سقف اعتبار مصوب دستگاه قابل پرداخت ميباشد. ساير موارد مطابق آييننامه فوقالعاده روزانه موضوع بند (ث) ماده (۳۹) قانون استخدام كشوري و اصلاحات بعدي آن خواهد بود.
تبصره ۱- در صورت عدم توقف شبانه، تنها پنجاه درصد از ميزان مندرج در بند ياد شده قابل پرداخت ميباشد.
تبصره ۲- كارمندان وزارت راه و شهرسازي كه به سبب انجام وظايف خاص نگهداري، مرمت و بازگشايي راهها موظف به انجام مأموريتهاي مداوم در خارج از حريم شهر محل خدمت خود ميباشند، از قيد «خارج از حوزه شهرستان محل خدمت» و تبصره (۱) اين ماده مستثني بوده و با اعزام به مأموريت، فوقالعاده مربوط به آنها قابل پرداخت خواهد بود.
ماده ۱۴- پرداخت كمكهاي رفاهي مستقيم و غيرمستقيم به كاركنان قرارداد كارمعين (مشخص) و ساعتي و موارد موضوع ماده (۱۲۴) قانون مديريت خدمات كشوري از محل اعتبارات مصوب پرداخت شده خزانه و مفاد موافقتنامه، مجاز ميباشد.
ماده ۱۵- پرداخت كمك هزينه تلفن همراه تا سيصد هزار (۳۰۰.۰۰۰) ريال در ماه به مديران و كارمنداني كه بنا به شرايط خاص بايد به طور مستمر در دسترس باشند، به تشخيص رئيس دستگاه اجرايي يا مقام مجاز از طرف وي مجاز است.
ماده ۱۶- دستگاههاي اجرايي اعم از دستگاههاي مشمول و غير مشمول قانون مديريت خدمات كشوري موظف به ثبت اطلاعات كاركنان رسمي، پيماني، قرارداد كار معين و مشخص و قرارداد كارگري در پايگاه اطلاعاتي نظام اداري و دريافت شماره مستخدم يا شماره شناسه و صدور احكام كارگزيني از طريق سامانه كاركنان نظام اداري و انجام امور مختلف اداري و مكاتبات موضوع اين ماده از طريق اين سامانه ميباشند.
ماده ۱۷- پرداخت وجه از هر محل تحت عناوين مختلف هزينه دادرسي، هزينه كارشناسي و مشابه آن، براي طرح اختلافات بين وزارتخانهها و مؤسسات دولتي در مراجع قضايي ممنوع است و اختلافات دستگاههاي زيرمجموعه وزارتخانهها يا مؤسسات مستقل دولتي، دستگاههاي استاني و دستگاههاي ستادي به ترتيب از طريق وزارتخانه يا مؤسسه مستقل دولتي ذيربط، استاندار مربوط و معاونت حقوقي رئيس جمهور و با رعايت آييننامه چگونگي رفع اختلاف بين دستگاههاي اجرايي از طريق ساز و كارهاي داخلي قوهمجريه، موضوع تصويبنامه شماره ۲۱۲۷۶۷/ت۳۷۵۵۰ك مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۸۶ حل و فصل ميشود.
ماده ۱۸- فهرست سازمانها و مجامع بينالمللي كه حق عضويت جمهوري اسلامي ايران و سهميه تعهدات سالانه آنها از محل رديف (۱۰۷۰۰۰ـ۳) قانون، با عنوان سهميه حق عضويت و كمك دولت ايران بابت مخارج سازمان ملل متحد و ساير سازمانهاي بينالمللي و تعهدات پرداخت ميشود، تا پايان مرداد ۱۳۹۴ به پيشنهاد كميته بررسي عضويت دولت در سازمانهاو مجامع بينالمللي به تصويب هيأت وزيران خواهد رسيد. دستگاههاي اجرايي موظفند حق عضويت و سهميه تعهدات سالانه ساير سازمانها و مجامع بينالمللي را كه در فهرست مذكور قرار نميگيرند، از محل اعتبارات مصوب پرداخت و مراتب را به دفتر هيأت دولت و سازمان اعلام نمايند.
ماده ۱۹- حداكثر ده درصد از اعتبارات تملك داراييهاي سرمايهاي استانها براي شروع پروژههاي جديد كه تا پايان سال ۱۳۹۶ به پايان ميرسند با رعايت ماده (۲۳) قانون الحاق (۲) اختصاص مييابد.
تبصره- طرحهاي سفرهاي مقام معظم رهبري و پروژههاي مستمر، تعميرات و تجهيزات از شمول اين ماده مستثني ميباشند.
ماده ۲۰- هرگونه پرداخت از محل اعتبارات تملك داراييهاي سرمايهاي براي حقوق و مزايا به كاركنان دستگاههاي اجرايي، به استثناي موارد موضوع بند (ر) ماده (۲۲۴) قانون برنامه با رعايت مفاد قانون مذكور، ممنوع است.
ماده ۲۱- به استناد تبصره ماده (۷۵) قانون محاسبات عمومي كشور -مصوب ۱۳۶۶- دستگاههاي اجرايي ملي موظفند ظرف ابلاغيه اعتبارات تملك داراييهاي سرمايهاي و هزينهاي به دستگاههاي اجرايي مربوط اعم از استاني يا ملي را به سازمان و خزانه داري كل كشور اعلام نمايند.
ماده ۲۲- انتشار اوراق مشاركت براي طرحهاي تملك دارايي سرمايهاي مندرج در قانون صرفاً با رعايت قانون نحوه انتشار اوراق مشاركت -مصوب ۱۳۷۶- مجاز است. تخصيص اعتبارات ناشي از اين ماده پس از فروش و وصول منابع مربوط انجام و نرخ سود عليالحساب اين اوراق با هماهنگي سازمان و تصويب شوراي پول و اعتبار تعيين ميشود. بازپرداخت اصل اوراق منتشره از محل اعتبارات همان طرح و پروژه تأمين و پرداخت خواهد شد.
ماده ۲۳- دستگاه هاي اجرايي مكلفند طرح ها و پروژه هاي ابلاغي ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي را در اولويت برنامه هاي اجرايي خود در سال ۱۳۹۵ قرار داده و منابع لازم براي مديريت و اجراي آنها را از محل اعتبارات خود شامل منابع داخلي و مصوب ابلاغي و تسهيلات بانكي با رعايت قوانين و مقررات مربوط تأمين نمايند.
ماده ۲۴- خريد هر گونه خودرو سواري خارجي ممنوع است. خريد خودرو سواري داخلي توسط شركت هاي دولتي صرفا از محل منابع حاصل از فروش خودروهاي مازاد يا اسقاطي و در خصوص وزارتخانه ها و مؤسسات دولتي حداكثر به تعداد خروج خودروهاي سواري با رعايت مقررات مجاز خواهد بود.
تبصره- موارد استثناء پس از تأييد كميسيون موضوع ماده (۲) لايحه قانوني نحوه استفاده از اتومبيل هاي دولتي و فروش اتومبيل هاي زايد -مصوب ۲۷/۶/۱۳۵۸- به تصويب هيأت وزيران خواهد رسيد.
ماده ۲۵- نوسازي تجهيزات و لوازم اداري به استثناي واحدهايي كه حسب ضرورت در سال ۱۳۹۵ ايجاد مي شوند، حداكثر معادل پنجاه درصد عملكرد سال ۱۳۹۴ مجاز خواهد بود. در مواردي كه اعتبار آن از طريق فروش اموال تأمين مي گردد نيز حداكثر به ميزان پنجاه درصد منابع حاصل شده مجاز مي باشد.
ماده ۲۶- در راستاي دستيابي به ارتقاي بهره وري و زمينه سازي رشد توليد ملي، دستگاه هاي اجرايي موظفند تا سه درصد از اعتبارات پژوهشي هزينه اي خود را در قالب قراردادهاي پژوهشي و از طريق مبادله موافقتنامه با سازمان، متضمن هماهنگي برنامه هاي ارتقاي بهره وري دستگاه اجرايي با برنامه جامع بهره وري كشور به پژوهش هاي كاربردي در زمينه ارتقاي بهره وري، اختصاص دهند. اقدام در خصوص تخصيص سه درصد مربوط به بهره وري (موضوع ماده (۷۹) قانون برنامه) منوط به ارايه گزارش اين ماده توسط دستگاه اجرايي به سازمان تا پانزدهم آذرماه ۱۳۹۵ خواهد بود.
ماده ۲۷- پرداخت اقساط تسهيلات دريافتي دستگاه هاي اجرايي از نهادها و مؤسسات پولي- مالي خارجي در اولويت تخصيص و پرداخت از محل اعتبار مصوب هر دستگاه اجرايي مي باشد. سازمان سرمايه گذاري و كمك هاي اقتصادي و فني ايران موظف است فهرست موارد فوق را به سازمان اعلام تا نسبت به تخصيص آن از محل اعتبار دستگاه اجرايي و در صورت لزوم از ساير رديف هاي مجاز اقدام نمايد.
ماده ۲۸- دستگاه هاي اجرايي كه فهرست آنها توسط سازمان تا پايان تيرماه اعلام مي گردد، مجازند پنج درصد از اعتبارات هزينه اي و تملك دارايي سرمايه اي برنامه هاي پژوهشي خود را در قالب پژوهش هاي تقاضا محوري كه حداقل پنجاه درصد از هزينه هاي آن را كارفرماي غيردولتي تأمين و تعهد كرده باشد، در چارچوب و با رعايت بند (ط) ماده (۲۸) قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت (۲) -مصوب ۱۳۹۳- هزينه نمايند. اعتبارات موضوع اين بند بر اساس سياست هاي شوراي عالي علوم، تحقيقات و فنآوري قابل هزينه كرد مي باشد.
ماده ۲۹- احداث، خريد و يا اجاره ساختمان هاي جديد اداري توسط دستگاه هاي اجرايي از جمله شركت هاي دولتي، بانك ها و مؤسسات انتفاعي وابسته به دولت (به استثناي موارد تغيير سطح تقسيمات كشوري، تجميع ساختمان هاي اداري موجود بدون ايجاد بار مالي جديد، تمركززدايي و خروج از كلان شهرها بدون ايجاد بار مالي جديد و همچنين طرح هاي خريد يا احداث در طرح هاي مصوب پيوست شماره يك قانون بودجه سال ۱۳۹۵ كل كشور) ممنوع مي باشد.
تبصره ۱- موارد مستثني از مفاد اين ماده با پيشنهاد دستگاه اجرايي و تأييد سازمان به تصويب هيئت وزيران خواهد رسيد.
تبصره ۲- ساختمان هاي با ارزش و با قدمت تاريخي در مالكيت دولت و در اختيار دستگاه هاي اجرايي پس از دريافت تأييديه از شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران و يا سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و با رعايت قوانين و مقررات مربوط با كاربري مناسب مورد استفاده قرار مي گيرد.
ماده ۳۰- كليه صندوق ها، سازمان ها و نهادهاي بيمه اي، حمايتي و امدادي كه به نحوي از انحاء و به هر ميزان از منابع عمومي استفاده مي نمايند از قبيل كميته امداد امام خميني (ره)، سازمان بهزيستي كشور، سازمان تأمين اجتماعي، صندوق بازنشستگي كشوري موظفند اطلاعات جامعه هدف تحت پوشش خود را به تفكيك خانوار بر اساس كد ملي سرپرست و اعضاي تحت پوشش وي در پايگاه اطلاعاتي نظام جامع تأمين اجتماعي موضوع بند (م) ماده (۱۶) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمين اجتماعي -مصوب ۱۳۸۳- ثبت و به صورت ماهانه به هنگام رساني نمايند. اعتبار دستگاه هاي اجرايي موضوع اين بند در خصوص مستمري و حق سرانه بيمه اجتماعي و درماني پس از تأييد وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي مبني بر ثبت اطلاعات مربوطه در سامانه مذكور، قابل تخصيص خواهد بود.
ماده ۳۱- در اجراي ماده (۷۴) قانون مديريت خدمات كشوري، كليه دستگاه هاي اجرايي (اعم از مشمول و غيرمشمول اين قانون) كه پيش از سال ۱۳۹۵ در اجراي مصوبات مراجع مربوط و بدون موافقت شوراي حقوق و دستمزد نسبت به برقراري حقوق يا فوق العاده اي كرده اند، مجاز به اجرا و پرداخت آن در سال ۱۳۹۵ نمي باشند. اخذ مصوبه شوراي مذكور براي استمرار اين پرداخت ها الزامي است. در اجراي تبصره ماده (۷۴) قانون مذكور، برقراري هر گونه افزايش حقوق و مزاياي جديد توسط مراجع قانوني در سال جاري بدون موافقت شوراي مذكور ممنوع و غيرقابل اجرا بوده و تصويب يا اجراي آن تصرف در اموال عمومي محسوب مي گردد.
ماده ۳۲- دستگاه هاي اجرايي موظف به رعايت مفاد ماده (۸) قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن -مصوب سال ۱۳۸۷- و اصلاحات بعدي آن هستند.
ماده ۳۳- رعايت مفاد ماده (۳) قانون الحاق (۲) موضوع واريز تمام درآمدهاي حاصل از فروش كالا و خدمات به حساب هاي معرفي شده از سوي خزانه داري كل كشور، توسط شركت هاي دولتي موضوع اين ماده الزامي است.
ماده ۳۴- در راستاي ارتقاي انضباط مالي و بازپرداخت بدهي هاي دولت، پرداخت اعتبار مورد نياز براي تسويه اصل و سود اوراق بهادار دولت از محل رديف هاي مندرج در قانون، در اولويت تخصيص و پرداخت خواهد بود.
ماده ۳۵- وزارتخانه ها و مؤسسات دولتي مكلفند نسبت به مستندسازي اموال غيرمنقول در اختيار خود براي صدور اسناد مالكيت تك برگي به نام دولت جمهوري اسلامي ايران با نمايندگي وزارتخانه يا مؤسسه مربوط برابر مقررات اقدام و اصل اسناد مالكيت را به خزانه اسناد اموال غيرمنقول دولت (وزارت امور اقتصادي و دارايي) تحويل نمايند.
ماده ۳۶- در اجراي ماده (۳۷) قانون محاسبات عمومي كشور، دستگاه هاي اجرايي مكلفند گزارش عملكرد منابع عمومي مندرج در جدول شماره (۵) قانون را در مقاطع زماني سه ماه يكبار تا پانزدهم ماه بعد، به خزانه داري كل كشور با درج علل عدم تحقق احتمالي منابع ارسال نمايند.
ماده ۳۷- پرداخت و تسويه ديون و تعهدات دولت و شركت هاي دولتي به كليه اشخاص بر اساس قوانين و مقررات مربوط، منوط به اعلام مانده بدهي ها و مطالبات به (از) كليه اشخاص توسط دستگاه هاي اجرايي به وزارت امور اقتصادي و دارايي بر اساس الزامات و تكاليف مقرر در ماده (۱) قانون رفع موانع توليد رقابت پذير و ارتقاي نظام مالي كشور -مصوب ۱۳۹۴- و آيين نامه اجرايي آن است.
ماده ۳۸- در راستاي اجراي بند (الف) تبصره (۱۰) قانون، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران موظف است اعتبارات موضوع اين بند را در جهت تحقق برنامه ها و عملياتي نظير پشتيباني عمومي اجراي طرح هاي ترافيكي، عمليات نگهداري سيستم ها و تجهيزات تخصصي و عمومي ترافيكي، ايجاد بانك هاي اطلاعاتي و ورود اطلاعات انباشته، مديريت واحد اطلاع رساني (اورژانس ملي)، ارتقا و به روز رساني سيستم هاي رايانه اي و تجهيزات فنآوري نوين راهور، بازسازي پاسگاه هاي راهنمايي و رانندگي، خريد تجهيزات تخصصي آمادي راهور هزينه نمايد و گزارش آن را به كميسيون ايمني راه هاي كشور ارايه كند.
ماده ۳۹-
الف- تسهيلات رفاهي كليه شركت هاي دولتي اعم از بانك ها و بيمه ها و آن دسته از شركت ها و بيمه ها و آن دسته از شركت ها و سازمان هاي دولتي كه شمول مقررات بر آنها مستلزم ذكر و يا تصريح نام است، به صورت يكسان و در چارچوب اين ماده قابل پرداخت است.
ب- مجموع تسهيلات پرداختي موضوع بند (الف) اين ماده نبايد از رقمي كه هر ساله در كارگروهي با مسئوليت وزير امور اقتصادي و دارايي و با حضور رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و رييس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران تعيين مي شود، تجاوز نمايد.
پ- استفاده از منابع سپرده قرضالحسنه پس انداز بانكها براي پرداخت تسهيلات موضوع اين قانون ممنوع ميباشد.
ت- نرخ سود تسهيلات يادشده به پيشنهاد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و وزارت امور اقتصادي و دارايي به تصويب شوراي پول و اعتبار خواهد رسيد و صرفاً به مديران و كاركنان داراي رابطه استخدامي با دستگاه (به استثناي مأمورين) قابل پرداخت است.
ج- مديران عامل و اعضاي هيئت مديره/ هيئت عامل در صورتي ميتوانند از تسهيلات موضوع اين ماده بهرهمند شوند كه حداقل دو سال از حضور آنها در دستگاه مربوط سپري شده و از تسهيلات مذكور در ساير دستگاههاي دولتي استفاده نكرده باشند.
چ- پرداخت تسهيلات رفاهي موضوع اين ماده به اعضاي هيئت مديره غيرموظف ممنوع است.
ح- شرايط و ضوابط اعطاي تسهيلات موضوع اين ماده بر اساس دستورالعملي است كه ظرف دو هفته پس از ابلاغ اين تصويب نامه توسط بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران، وزارت امور اقتصادي و دارايي و سازمان تهيه و ابلاغ خواهد شد.
ماده ۴۰- پرداخت هاي قانوني و خاص كه به منظور تشويق، ايجاد انگيزه، افزايش بهره وري، بهبود كمي و كيفي خدمات و نظاير آن بين كاركنان در دستگاه هاي اجرايي داراي قانون پرداخت (نظير سازمان امور مالياتي كشور، گمرك جمهوري اسلامي ايران، ديوان محاسبات كشور) و از محل اعتبارات هزينه اي درآمدهاي اختصاصي سال جاري در چارچوب دستورالعملي كه ظرف دو هفته پس از ابلاغ اين تصويبنامه توسط هر يك از دستگاه هاي ياد شده تهيه و ابلاغ مي شود، قابل انجام است. دستگاه هاي مزبور موظفند رونوشت دستورالعمل هاي ياد شده را به سازمان و وزارت امور اقتصادي و دارايي ارسال كنند.
ماده ۴۱- دستگاه هاي اجرايي بايد در پرداخت پاداش و كمك هاي رفاهي به هر نحو و شكل از محل هرگونه اعتبارات مصوب مربوط صرفاً در چارچوب ضوابط و دستورالعمل هاي مصوب كه ظرف دو هفته پس از ابلاغ اين تصويب نامه توسط مراجع ذي صلاح ابلاغ مي شود، اقدام كنند. رؤساي دستگاه هاي اجرايي و اعضاي هيئت مديره شركت هاي دولتي نمي توانند در مورد پاداش و كمك هاي رفاهي دستگاه متبوع تصميماتي اتخاذ كنند كه خود در آن ذي نفع باشند.
اسحاق جهانگيري- معاون اول رييس جمهور
zavabete+ejraee+95.pdf
zavabete+ejraee+95.pdf
[272/6KB]
اطلاعيهها
قوانين و مقررات
بخشنامه ها
اقتصاد مقاومتي
نشريه ها
1399/10/16
كليپ سفر دكتر نوبخت معاون محترم رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه و هيات همراه به شهرستان بشاگرد
1399/10/15
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور: ✅هرمزگان در توسعه كشور نقش بسيار مهم و اثرگذاري دارد✅تخصيص اعتبار ويژه براي تكميل پروژههاي شاخص و داراي اولويت در هرمزگان
1399/10/15
استقبال معتمدين و اهالي روستاي سديج جاسك از معاون رييس جمهور
1399/10/15
افتتاح نخستين واحد مسكن احداثي زيان ديده از سيل در شرق هرمزگان توسط معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور
1399/10/15
دكتر نوبخت تا دقايقي ديگر براي بازديد از مناطق سيل زده سديج در شرق هرمزگان وارد اين منطقه خواهد شد
1399/10/15
سفر معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور به هرمزگان
1399/10/11
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان خبر داد:آغاز رقابت بيش از 15 هزار داوطلب براي كسب 940 سهميه استخدامي در استان هرمزگان
1399/10/8
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي هرمزگان: تدبير ثبت احوال هرمزگان در توسعه زيرساخت هاي مرتبط با پايگاه اطلاعات جمعيتي مثال زدني است
1399/10/2
تقدير وزير نيرو از رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان
1399/9/27
حضور رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان در تجليل از 9 واحد دانش بنيان و فناور قشم
1399/9/18
با حضور رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي هرمزگان انجام شد؛آئين رونمايي از ۴۹ اثر فرهنگيان پژوهشگر استان هرمزگان
1399/9/13
نمايشگاه هفته پژوهش و فن آوري سال جاري بصورت مجازي برگزار مي شود
1399/9/11
صورتجلسه سومين جلسه كار گروه آموزش، پژوهش و فناوري و نوآوري استان هرمزگان
1399/8/26
قشم درصدد اتمام پروژه هاي نيمه تمام
1399/8/25
✅كليات بودجه پيشنهادي استان هرمزگان براي سال ۱۴۰۰ تصويب شد
1399/8/17
ارزيابي نتايج شاخص قيمت كالا و خدمات مصرفي خانوارها و تورم استان هرمزگان در شهريورماه1399
1399/8/12
گزارش بررسي وضعيت نرخهاي بيكاري، تورم و شاخص فلاكت استان
1399/8/1
پيام تبريك رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان به مناسب فرا رسيدن روز ملي و آمار
1399/7/29
*جزئيات هشتمين آزمون فراگير استخدامي دستگاههاي اجرايي و دولتي*
1399/7/28
به مناسبت گراميداشت هفته ناجا انجام شد؛
1399/7/28
ديدار مديركل اوقاف و امور خيريه استان هرمزگان با رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي
1399/7/22
پيام تشكر رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان براي قدرداني از ابراز همدردي دوستان و آشنايان
1399/7/21
🔴🔵 با حضور رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان: چهارمين كارگروه تخصصي درآمد و تجهيز منابع استان هرمزگان در سالجاري برگزار شد
1399/7/16
عرض تسليت و تعزيت خدمت جناب آقاي دريانورد رئيس محترم سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان
1399/6/19
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان: هشتمين آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي با ظرفيت استخدام 929 نفر در هرمزگان برگزار ميشود
1399/6/18
دريافت كپي مدارك هويتي توسط دستگاههاي اجرايي ممنوع شد
1399/6/16
دبير جشنواره شهيد رجايي استان هرمزگان: برتر بودن دستگاهي نشان دهنده ضعف ديگر دستگاهها نيست
1399/6/16
با رعايت كامل پروتكلهاي بهداشتي: 🔵🔴 بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي استان هرمزگان برگزار شد 🔵🔴
1399/6/10
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان: تنوع فعاليتي براي تقويت معيشت بوميان در دستور كار قرار گيرد
1399/6/5
ديدار رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي با امام جمعه بندرعباس و نماينده وليفقيه در استان هرمزگان
1399/6/3
جلسه شوراي اقامه نماز سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان با حضور حجتالاسلام و المسلمين دكتر اعتمادي مدير محترم ستاد اقامه نماز استان هرمزگان برگزار شد.
1399/5/12
در چهارمين جلسه شوراي فني استان مطرح شد:
1399/4/24
ديدار رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان با مديرعامل منطقه آزاد قشم
1399/4/16
بررسي وضعيت نيروي انساني دستگاههاي اجرايي استان هرمزگان تا ابتداي سال 1398
1399/4/7
تقدير رئيس دانشگاه علوم پزشكي از استاندار هرمزگان، رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي و مجمع نمايندگان استان هرمزگان
1399/4/2
ديدار استاندار ، مجمع نمايندگان استان و رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان با رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور
1399/3/28
سند ارتقاِء وضعيت زنان و خانواده استان هرمزگان
1399/3/17
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان:307 ميليارد تومان اعتبار توازن استاني توزيع شد
1399/2/18
اجراي طرح نيروي كار در فصل بهار ١٣٩٩ از ابتداي روز بيست ارديبهشت به مدت ٢ هفته از طريق تماس تلفني انجام مي گيرد
1399/2/17
وضعيت تورم استان هرمزگان در پايان فروردين ماه99
1399/2/17
بررسي شاخص هاي بازار كار استان هرمزگان سال 1398
1399/2/3
مستند تصويري اقدامات و خدمات دولت در استان هرمزگان
1399/1/24
اصلاح نظام پولي، مالياتي و ساختار اداري از الزامات تحقق جهش توليد است
1399/1/23
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان گفت: جايگزيني واردات، توسعه صادرات و ايجاد ظرفيتهاي شغلي يكي از راهكارهاي جهش توليد است.
1399/1/21
براي تحقق جهش توليد استفاده از نيروهاي جوان و مجموعههاي دانش بنيان ضروري است
1398/11/20
اطلاعات پروانه هاي ساختماني صادر شده توسط شهرداري هاي استان هرمزگان - بهار 1398
1398/10/12
پروژههاي توسعه محور جزيره هرمز بررسي شد
1398/10/10
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان: هرمزگان داراي بازار انحصاري خرما خواهد شد
1398/9/23
در جشنواره تجليل از برگزيدگان پژوهش و فناوري هرمزگان: كسب غرفه برتر در زمينه پژوهشهاي اثربخش هرمزگان توسط سازمان مديريت و برنامهريزي
1398/9/21
معاون سازمان برنامه و بودجه كشور :سهميه بنزين قايقهاي صيادي كه از اهميت بسيار ويژهاي برخوردار است نهايي و روز شنبه 23 آذرماه ابلاغ خواهد شد.
1398/9/21
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان پيشنهاد داد؛ اختصاص خط اعتباري ويژه، براي استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملي در پروژههاي پرورش ماهي در قفس
1398/9/7
دوره «آسيبشناسي مسائل فرهنگي كشور»، ويژه مديران كل روساي دستگاههاي اجرايي، فرمانداران و مديران كل ستادي استانداري برگزار شد.
1398/8/1
ابتكار جالب كاركنان معاونت آمار و اطلاعات در برپايي بزرگداشت روز آمار و برنامه ريزي
1398/7/11
مطالعات برنامه آمايش استان هرمزگان در كميسيون تخصصي شوراي عالي آمايش سرزمين ارايه شد
1398/6/21
دبيرجشنواره شهيد رجايي استان هرمزگان گفت: جشنواره شهيد رجايي نماد و سنبلي است براي ايجاد فضاي رقابتي در درون دولت است.
1398/6/6
اصلاح و نوسازي دوهزار هكتار از نخيلات استان
1398/5/30
تعريف مصوبات به صورت كمي براي ايجاد ضمانت اجرايي
1398/5/27
انتظام بخشي فعاليتها در پهنه ساحلي صورت خواهد گرفت
1398/5/27
سيال بودن جمعيت يكي از دلايل كم بودن تراكم جمعيتي در كلاس است
1398/5/9
نرخ بيكاري به تنهايي نشان دهنده وضعيت اقتصادي استان نيست / افزايش نرخ بيكاري ناشي از افزايش نرخ مشاركت است
1398/5/3
گزارشي از سه دهه فعاليت مركز آموزش مديريت دولتي هرمزگان
1398/5/2
تشريح كارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايهگذاري
1398/4/23
تقدير مشاور دكتر نوبخت از رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي هرمزگان
1398/4/2
دومين جلسه شوراي اداري استان هرمزگان به رياست فريدون همتي، استاندار هرمزگان و با حضور سيد صدرالدين صدري نوشآبادي، معاون سرمايه انساني سازمان امور اداري و استخدامي كشور برگزار شد.
1398/3/13
پل خليجفارس يك آرمان و آرزوي ملي است/ جزاير، ناوگان ثابت ساحلي هستند
1398/3/9
معاون امور اقتصادي و توسعه منطقه اي وزارت كشور: هرمزگان رتبه سوم كشور در اجراي مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي را در اختيار دارد
1398/3/9
جهتگيري بودجه بايد نيازهاي اساسي را پوشش دهد
1398/3/9
تمركز بر هدفمندي تسهيلات و منابع
1398/2/26
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان: ميز خدمت شيوهاي براي ارزيابي خدمات دولت است
1398/2/15
طرح توسعه ابوموسي
1398/2/15
طرح توسعه بشاگرد
1397/12/18
173 سهميه استخدام در دستگاههاي اجرايي استان
1397/12/16
سالنامه آماري 1396 استان هرمزگان منتشر شد
1397/10/16
رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان: شهرستان رودان نماد كشاورزي است و صدور محصولات كشاورزي اين منطقه به اقصي نقاط دنيا گواه اين ادعاست
1397/10/15
*برگزاري چهارمين دوره آموزشي رابطين گزينش سازمانهاي مديريت و برنامهريزي سراسر كشور
1397/10/2
در نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش و فناوري استان اتفاق افتاد؛ 🔴🔵 كسب عنوان غرفه برتر دستگاههاي اجرايي
1397/10/1
عزمي ستودني در حوزه پژوهش صورت گرفته است
1397/9/29
در جلسه شوراي فني استان هرمزگان صورت گرفت؛ ارائه يك شيوه اجرايي جديد در رابطه با مهار ديوارهاي جانبي هنگام وقوع زلزله
1397/9/18
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان: 244 روستاي استان داراي طرح اشتغالزايي هستند
1397/9/17
نشريه سري زماني پروانه هاي ساختماني از سال 90 تا 96
1397/9/7
حضور رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان در ديدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب
1397/8/23
بررسي و پيگيري مسائل مهم هرمزگان در ديدار استاندار هرمزگان با معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور
1397/8/5
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان در خصوص تاثيرات تقويت حوزه گردشگري خارجي گفت: يكي از مهمترين تاثيرات تقويت حوزه گردشگري خارجي، تقويت تعاملات بينالمللي و ديپلماسي فرهنگي است.
1397/7/21
صالح دريانورد، درنهمين جلسه ستاد مديريت وراهبري اقتصاد مقاومتي استان اظهار داشت: حسب دستور جناب آقاي استاندار، محور موضوعاتي كه مطرح خواهد شد مسائل مرتبط با شيلات است.
1397/7/21
به گزارش روابط عمومي ستاد اقامه نماز استان هرمزگان،مدير ستاد با رياست محترم سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ديدار كردند.
1397/7/19
رئيسسازمان مديريت و برنامهريزي استان و سردار ملكي؛ فرمانده نيروي انتظامي استان هرمزگان به مناسبت هفته نيروي انتظامي با يكديگر ديدار و گفتگو كردند
1397/6/7
تقدير استاندار از رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان در جشنواره شهيدرجايي
1397/6/7
16 طرح عمراني در قشم كلنگ زني و بهره برداري شد
1397/6/7
معرفي دستگاههاي برتر در جشنواره شهيد رجايي
1397/6/5
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان :دولت در ارتباط با مساله واگذاري پروژهها به بخش خصوصي هيچگونه هدف درآمد زايي ندارد و هدف تنها تحقق مردمي كردن اقتصاد است .
1397/6/5
12 طرح عمراني در شهرستان بندرلنگه كلنگ زني و بهرهبرداري شد.
1397/6/5
رئيس سازمان مديريت وبرنامه ريزي استان هرمزگان: گاز رساني به شهرهاي هرمزگان بي سابقه بود/ طرح هاي انجام شده در اين دولت محرك توسعه استان شده است
1397/5/19
دستيار سابق رئيس جمهور در حقوق شهروندي: حقوق شهروندي بايد به يك فرهنگ نهادينه تبديل شود.
1397/5/19
رئيس امور سلامت اداري صيانت از حقوق مردم: بي ترديد يكي از فاخرترين متون نظام اداري طول تاريخ كشورمان همين بخش حقوق شهروندي در بخش نظام اداري است.
1397/5/19
استاندار هرمزگان: مسئولين بايد به حقوق شهروندي پايبند باشند/ بايد به سمت شفافيت و دسترسي آزاد به اطلاعات پيش رويم
1397/5/17
رئيس سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان: ايسنا با شفافيت عملكرد بخشهاي مختلف را به جامعه نشان داده است
1397/5/16
پايش طرحهاي اشتغال روستايي در هرمزگان
1397/5/13
تاكيد استاندار هرمزگان در واگذاري طرح هاي نيمه تمام عمراني در استان
1397/4/27
دكتر همتي در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان: بخش عمده اعتبارات توسعه متوازن هرمزگان براي تقويت زيرساخت هاي تامين آب هزينه مي شود
1397/4/15
شركت 11 هزار و 900 داوطلب در آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي هرمزگان
1397/4/3
با حضور استاندار هرمزگان؛ فعاليت ميز خدمت در ادارات استان هرمزگان همزمان با سراسر كشور آغاز شد
1397/3/10
استقرار ميز خدمت در دستگاههاي اجرايي هرمزگان، ابتداي تيرماه
1397/3/7
مهلت يك ماهه دستگاههاي اجرايي براي ثبت اموال غيرمنقول درسامانه سادا
1397/3/2
دردومين جلسه ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان مطرح شد: شركت توسعه عمران در هرمزگان راه اندازي شود
1397/2/31
استاندارهرمزگان:دستگاه هاي اجرايي نسبت به ايجاد ميز خدمت شتاب كنند
1397/2/20
تقدير رئيس كل سازمان امور مالياتي كشور از رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان
1397/2/10
دومين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان در سال 1397
1397/2/8
اولين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان در سال 1397
1396/12/13
تخصيص يك هزار و ۱۸۹ ميليارد تومان اعتبار براي طرح هاي عمراني هرمزگان
1396/12/6
چهارمين نشست هماهنگي روساي سازمان مديريت و برنامه ريزي به منظور مطالعات آمايش استان هاي منطقه 8كشور
1396/12/6
بايد به اصول بودجه ريزي مبتني بر عملكرد توجه شود
1396/12/6
وحدت راز پيروزي و بقاي انقلاب اسلامي است
1396/12/6
گزارش تصويري از سفر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور
1396/12/6
معاون رئيس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور با استقبال رسمي وارد بندرعباس شد.
1396/12/6
اقتصاد دريامحور، كليد حل مشكلات هرمزگان
1396/12/4
اولين كارگاه آموزشي فرآيند ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرايي سال ۹۶ به روايت تصوير
1396/10/23
تشكيل جلسه كميته فني اجراي قانون حمايت از توسعه اشتغال مناطق روستايي استان
1396/10/13
ساختمان بر اساس كيفيت و رعايت مسائل ايمني رتبه بندي شود
1396/9/26
سهم هرمزگان از اعتبارات پيش بيني شده در لايحه بودجه سال 1397 بيش از هزارو 200 ميليارد تومان است
1396/9/14
بازديد رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب
1395/6/11
جزئيات آغاز خريد توافقي خرما از نخلداران هرمزگاني توسط تعاون روستايي
1395/6/11
نقشه جديد استان هرمزگان رونمايي شد
ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۹ به شرح پيوست ها
پيوست شماره يك-برنامه زمانبندي تهيه و تنظيم لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور
پيوست شماره دو- ضوابط مالي ناظر بر تنظيم بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور
اصلاحيه پيوست شماره سه- دستورالعمل سند اجرايي هدفمندي
پيوست شماره چهار- دستورالعمل جامع بودجهريزي مبتني بر عملكرد در چارچوب برنامه عملياتي دوسالانه
پيوست شماره پنج- دستورالعمل تهيه و تنظيم بودجه شركتهاي دولتي، بانك ها و موسسات انتفاعي وابسته به دولت
پيوست شماره شش-دستورالعمل كميته بازبيني هزينهها
دستورالعمل قانون حمايت از توسعه و ايجاد اشتغال پايدار
دستورالعمل شرايط واگذاري طرحها
دستورالعمل بودجه ريزي برمبناي عملكرد
دستورالعمل انتقالي 97
دستورالعمل اجرايي ماده53
دستورالعمل حداكثر اضافه كار ساعتي كارمندان
بخشنامه سختي كار
بخشنامه بودجه 97
بخشنامه بدي آب وهوا
بخشنامه حقوق قراردادي ها
شناسه خدمات دستگاهها
دستورالعمل ميز خدمت 96
شيوه نامه ارزيابي دستگاههاي اجرايي در سامانه تداركات الكترونيكي دولت
تصويبنامه هيات وزيران-برنامه جامع اصلاح نظام اداري (شاخصهاي عمومي)
بخشنامه كميته هاي تخصصي 1396
بخشنامه جديد شوراي راهبري توسعه مديريت
بخشنامه پرداخت فوق العاده شغلهاي خاص
بخشنامه ساماندهي نيروي انساني وزارتخانه ها
بخشنامه چگونگي جذب و بكارگيري نيروي قراردادي در دستگاههاي اجرايي
بخشنامه حذف اخذ كپي مدارك هويتي
بخشنامه عدم احتساب گواهينامه هاي سمينارها و همايشها
بخشنامه لغو تعطيلي 5 شنبه ها
تصويب نامه حقوق شهروندي توسعه مشاركت سازمانهاي مردم نهاد
قانون بازنشستگي و نحوه بكارگيري بازنشستگان
دادنامه ابطال ماده 30 ادواري ها-ديوان عدالت اداري
قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران
نحوه بكارگيري كاركنان داراي راي ديوان عدالت اداري
نحوه ارزشيابي مديران و كاركنان
آيين نامه فوق العاده نوبت كاري
آيين نامه بهره وري
آيين نامه استفاده از اراضي , احداث بنا و تاسيسات در خارج از حريم شهرها و محدوده روستاها
آيين نامه اجرايي قانون حمايت از توسعه و ايجاد اشتغال پايدار
آيين نامه اجرايي تبصره 5 اصلاحي بند الف ماده 3 اصل 44
آئين نامه مديريت پسماند
آيين نامه نصاب اراضي قابل واگذاري به فعاليت هاي مختلف در خارج از حريم شهرها و روستاها
آيين نامه مستند سازي و تعيين بهره بردار
آيين نامه ستاد مديريت بحران
آيين نامه استخدامي اعضاي غير هيات علمي دانشگاه ها ي وزارت علوم
آيين نامه اجرايي نقل و انتقال كاركنان
آيين نامه اجرايي ماده 56 قانون الحاق
آيين نامه اجرايي ماده 33 اصلاحي قانون حفاظت و بهره برداري از جنگل ها
آيين نامه اجرايي قانون حفظ اراضي زراعي و باغها
آيين نامه اجرايي تبصره 19 قانون بودجه سال 1397
آيين نامه اجرايي بند ب تبصره 12 قانون بودجه 1397
آيين نامه اجرايي شوراي برنامه ريزي و توسعه استان
ايين نامه صلاحيت پيمانكاران
ايين نامه اجرايي بند ح تبصره 20
ايين نامه اجرايي بند ج تبصره 20
اصلاحيه آيين نامه اجرايي بند ح تبصره 20
بخشنامه جشنواره شهيد رجايي 96
قانون حمايت از توسعه و ايجاد اشتغال پايداردر مناطق روستايي و عشايري ستفاده از منابع صندوق توسعه ملي
ضوابط اجرايي قانون بودجه سال ۱۳۹۵ كل كشور
قانون بودجه سال 1395 كل كشور
گزيده شاخصهاي اقتصادي اجتماعي و فرهنگي زمستان سال98
گزيده شاخص ها و نماگرهاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي استان هرمزگان - پاييز 1398
اينفوگرافي نرخ تورم كشور و استان هرمزگان اسفند ماه 1398
اينفوگرافي نرخ تورم كشور و استان هرمزگان - بهمن ماه 1398
اينفوگرافي نتايج طرح آمارگيري نيروي كار ـ پاييز 1398 كل كشور و استان هرمزگان
اينفوگرافي درصد تغييرات شاخص (تورم نقطه به نقطه)شهري و روستايي هرمزگان ـ دي ماه 1398
اينفوگرافي تورم دي ماه 1398 استان هرمزگان
اينفوگرافي شاخص هاي اقتصادي استان هرمزگان - پاييز 1398
نشريه بررسي نتايج تورم استان هرمزگان آذرماه 1398
گزيده شاخص ها و نماگرهاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان هرمزگان تابستان 1398
گزيده شاخص ها و نماگرهاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان هرمزگان بهار 1398
گزيده شاخص ها و نماگرهاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان هرمزگان سال 1397
مطالعات روستايي ماده 27 سال 1397 شهرستانهاي جاسك و بشاگرد
مطالعات روستايي ماده 27 سال 1397 دهستان بيابان - شهرستان سيريك
مطالعات روستايي ماده 27 سال 1397 شهرستانهاي بندرعباس ، ميناب و حاجي آباد
مطالعات روستايي ماده 27 سال 1397 شهرستان هاي خمير بندرلنگه پارسيان بستك رودان
گزارش اقتصادي،اجتماعي و فرهنگي استان هرمزگان 1396
نشريه گزيده شاخص ها و نماگرهاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي هرمزگان - پاييز 1397
نشريه گزيده شاخص ها و نماگرهاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي هرمزگان - تابستان 1397
نشريه گزيده شاخص ها و نماگرهاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي هرمزگان - بهار 1397
نشريه گزيده شاخص ها و نماگرهاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي هرمزگان - زمستان 1396
نتايج آمارگيري از مرغداري هاي پرورش دهنده مرغ گوشتي سال 97 هرمزگان
سالنامه آماري 1396 استان هرمزگان
نشريه چكيده نتايج طرح نيروي كار فصل پاييز 1397 استان
گزارش مطالعات ماده 27 سند توسعه اقتصادي و اشتغالزايي روستايي شرق استان سال1396
نشريه چكيده نتايج طرح نيروي كار فصل تابستان 1397 استان
كتاب توسعه مشاركت بخش عمومي با بخش خصوصي و تعاوني(با تامين منابع مالي براي اتمام پروژه ها)
گزارش مطالعات ماده 27 سند توسعه اقتصادي و اشتغالزايي روستايي غرب استان سال1396
گزارش مطالعات ماده 27 سند توسعه اقتصادي و اشتغالزايي روستايي شمال و مركز استان سال1396
چكيده نتايج طرح نيروي كار فصل بهار 97
نشريه گزيده شاخصهاي آماري بهار 1397
نشريه چكيده نتايج طرح نيروي كار - فصول و سال 1396
گزيده شاخص هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي سال 1396 استان هرمزگان
نشريه گزيده شاخصهاي آماري زمستان 1396
سالنامه آماري 1395 استان هرمزگان
نشريه گزيده شاخصهاي آماري پاييز 1396
گزارش تحليلي نيروي كار استان از سال 1388 تا 1395
نشريه سري زماني گزيده شاخصهاي آماري سالهاي 1391-1395
گزارش اقتصادي اجتماعي و فرهنگي 1395
بروشور معاونت آمار و اطلاعات
جداول شاخصهاي نيروي كار از بهار 1384 تا بهار 96
نشريه گزيده نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن 1395 هرمزگان
شاخص هاي جمعيتي استان هرمزگان + تحليل هرم سني 1395
گزارش بررسي هزينه و درآمد خانوار سال 1394-1393
گزارش بررسي هزينه و درآمد خانوار سال 1392-1393
گزارش وضعيت سواد استان هرمزگان
روند تغييرات شاخصهاي جمعيتي استان از 1345 تا 1395
نشريه چكيده نتايج نيروي كار 1393 و 1394 استان
ﻣﻮاﻓﻘﺖ نامه ساخت-ﺑﻬﺮهبرداري-واگذاري
سالنامه آماري سال 1394 استان
تمامي حقوق اين سايت متعلق به سازمان مديريت و برنامهريزي استان هرمزگان بوده و استفاده از مطالب آن با ذكر منبع بلامانع است.
Copyright © 2000-2015 www.mporg.ir , All Rights Reserved,by Tooraj Honarmandan
Powered by
Tetis
PORTAL